21 Şubat 2013 Perşembe

1 ÇOK KISA

kelebek etkisiiiBugün sabah beridir gülüyorum ya, aşık oldum sanıyorlar sanki sırf aşıklar gülermiş gibi. Şarkı söyleye söyleye ofise giriyorum, sende var bir şeyler diyorlar. Şarkı söylemek için bir şey olması gerekmiş gibi. Etrafımda ki insanlara günaydın deyip iki tebessüm sallıyorum, "akşam ne oldu Semra" deyip sinsi bir bakış fırlatıyorlar, sanki ilk defa insanlara günaydın demişim gibi...

Halbuki bir tek sabah şeriflerim hayroldu benim bugün. Keyfim pek bir, çok bir yerinde uyandım bugün. Belki dün akşam arkadaşlarımla vakit geçirmemin verdiği keyiften belki de sabah huzurlu uyanışımın bir nedeni bu. Bir sebep aranmamalı bugün ki gülüşümden ya da gözünüze güzel görünüşümden.

Yüzümde bir tebessüm varsa gözlerimin içi gülüyorsa bugün, dilimden şarkılar düşmüyorsa bilin ki benim keyfim yerinde. Bilin ki yaşama dair umutlarım var benim.


Sevgiler
Semra PINARLI

1 yorum:

  1. Duygularına bu kadar güzel anlatan bir insana rastlamamıştım :) Her gününün böyle geçmesini dilerim.

    YanıtlaSil