19 Şubat 2013 Salı

10 Geldiğin Gibi Göndereceğim Seni

kelebek etkisiii Tüm hayallerimi kısıtlayan, beni bu kafesin içerisinde nefessiz bırakan sensin biliyorum. Geç oldu ama sonunda anladım sen olduğunu.Tüm o engelleri önüme çıkaranda sensin. Geceleri uykusuzluklarımın sebebi bazen gündüzleri açlığımın nedenisin. Yıllarca boşu boşuna olmadık şeyleri didiklemiş durmuşum senin yüzünden. Belki de ismini koymaya ..... için.

Hep aklımda yokken çıkarsın karşıma ve ben hep hazırlıksız yakalanırım sana. Çaresizliğimden zevk alırsın.Aslında bir tanıyabilsem seni, bir çözebilmiş olsam maskenin altındaki yüzleri belki kurtulucağım karşında çaresiz kalmaktan ama sen her seferinde başka bir kılıkla önümdesin. Ben daha birini çözdüm derken bir bakıyorum başka bir tarafımdan vuruyorsun. Ne kadar oynak olduğunun farkında mısın?

Bazen yükseklerde çıkıyorsun karşıma. Nefesimi soluğumu kesiyorsun. Bacaklarımın titremesine neden oluyorsun. Kafanı koparasım geliyor o zaman ama dışarıdan anlaşılacak diye sesimi çıkaramıyorum. Bazen tam konuşacakken, içimdekileri dile getirecekken bir bakıyorum yine sen oradasın. "Şimdi mi yaa, şimdi mi" diyesim geliyor, günlerce beklediğim anı berbat etmeye geliyorsun. Donup kalıyorum. Sessizliğimde boğuluyorum.

En sevdiğin zamanlar ise yalnız kaldığım anlar. Bayılıyorsun beni yanlız yakalamaya. Dur, dur belki de onca zaman sen neden oldun yalnız kalmama. Bu nasıl aklıma gelmedi ki benim daha önce. İnsanın en zayıf anından vurmak, senin gibi şerefsizlere yaraşır biliyorsundur sanırım.

Gül,gül karşımda ama son gülen iyi güler bunu da biliyorsundur umarım. Her gün yeni bir yanını keşfediyorum. Sen benle uğraşmaktan vazgeçmiyorsun ya, bunun hesabını ödeteceğim sana sonunda. Sen kendi ellerinle yakayı ele vereceksin  ve ben kendi ellerimle gömüceğim seni sonsuzluğa. Nasıl geldiysen, nasıl girdiysen içime aynı o şekilde usul usul gideceksin.

Bu sefer ahtım var "korku" , sen benim değil ben senin hakkından gelicem sinsice...




Semra PINARLI

 

10 yorum:

  1. enteresan , değişik olmuş...samimi ve içten , bu nedenle güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmeniz beni mutlu etti. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Bu nasıl bir anlatım ya, yine harika yazmışsın. Ama merak ettim sana bu yazıyı yazdıran kişiyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bu yazıyı yazdıran bir kişi olsaydı, işim daha kolay olurdu. Bana bu yazıyı yazdıran bir duygu. Adı da "korku" :)

      Sevgiler
      Semra

      Sil
  3. Pardon ya.. Aramızdaki fark işte :)

    YanıtlaSil
  4. Burcu Pınarlı20 Şubat 2013 13:24

    Güzeel...:)

    YanıtlaSil
  5. korkusuzca yazmışsın, tebrikler...

    YanıtlaSil