23 Kasım 2013 Cumartesi

0 Benden Size

Gelen yoğun talepler sonucunda bugün bir fırsat bulup kaldığım yerden devam etme kararı aldım. Gerek iş hayatı gerekse özel hayatımda ki tüm yoğun değişiklikler  bir süreliğine de olsa buradan uzak kalmama neden oldu ama geç olsun güç olmasın derler ya hani buradayım işte...

Aslında ben bu ara kaçamakları alışkanlık haline getirdim sanırım, seviyorum ansızın ortadan kaybolmaları ve sonra hiçbir şey olmamış gibi geri dönmeleri...

Kendimce hayatın içerisinde eğlence yaratıyorum, arkadaşımın dediği gibi " Tanrı bize yukarıdan gülüyor" bende işte hayata gülmeyi seviyorum böyle zamanlarda.

Yazı yazmayı da seviyorum, en sevdiklerim de düşünmeden yazdıklarım oluyor. İçimden geldiği gibi yazdıklarım. Sorgulamadan yazdıklarım, "Allah bunu biri görür mü" endişesine kapılmadan yazdıklarım.

Ve sanırım bugün nedense hayatı biraz daha fazla seviyorum yarın belki biraz daha azalır ya da artar bilemiyorum ama ben şimdilik bugünün keyfini çıkarmayı tercih ediyorum.

Bugünü kendime ve size armağan ediyorum hemde kuru kuru değil, bana gelen keyifli bir şarkıyla... Bana keyif verdiği kadar herkese versin diye umut ediyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=YI2XuIOW3gM

Güzel bir gün olsun hepimize,


Semra PINARLI






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder