24 Nisan 2013 Çarşamba

0 Tebrik Kartı

tebrik kartiAllah'ım şehrimiz nasıl bir yermiş de haberimiz yokmuş. Yine şehrimiz gündemde hatta bu aralar hiç gündemden düşmüyoruz dersek yeri var. Sayın milletvekillerimiz, bakanlarımız, başbakanımız bütün sorunlarımızı çözdüler,uğraşacak bir problem kalmayınca tabii "yine rotamızı İzmir'e çevirelim" dediler. Sayelerinde şamar oğlanı olma yolunda itinayla ilerliyoruz.





Aslında bugün benim asıl yazmak istediğim şey İzmir ya da İzmir'i tartışmaları değil. Az önce yine gazetenin ana sayfasında milletvekillerimizin tartışmalarını okuyunca bunun hakkında da birkaç şey söylemeden geçemedim.

Aslında asıl yazmak istediğim konu farklı. İzmir'i ne kadar biliyorsunuz bilmiyorum ama bizimde İstanbul gibi Taksim'e benzeyen meydanlarımız vardır. Gündoğdu ve Cumhuriyet Meydanı gibi... Bir nevi toplu etkinliklerimiz, konserlerimiz, yürüyüşlerimiz, cumhuriyet kutlamalarımız buralarda yapılır.

Bu haftasonu bir etkinlik daha yapılmış. Haberim yoktu aslında. Cumartesi akşam üstü Alsancak'ta işim olunca hayat beni o tarafa sürükledi. Şehrin merkezine yaklaşmaya başlayınca anladım bir şeyler olduğunu. Ortalık savaş alanı gibiydi. Yerlerde kağıtlar, her taraf çöp içerisinde. Trafik karışmış. Her tarafta polisler. Garip garip polis araçları.
Boş su şişeleri yerlerde, etrafa saçılmış bayraklar. Merakıma yenilip bir taksi durağının önünde durup sordum. " Bugün burada ne oldu ?" diye... Taksi şoförü " MHP'nin mitingi vardı abla" dedi. Zaten bu cevap her şeyi açıklamaya yeterliydi.

Çok güzel hareketler bunlar. Gerçekten ben başımızda olanları, başımızda olmaya çalışanları buradan özellikle tebrik etmek istiyorum. AKP,MHP,CHP ve adını sayamadığım diğer partilere ödül verilmesini canı gönülden istiyorum. Bir şehir nasıl savaş alanına döndürülür, bir ülke nasıl huzursuz edilir, insanlar nasıl birbirine düşman edilir, insanların duygularıyla inaçlarıyla nasıl oynanır,ego nasıl beslenir, egolar için diğer insanların hayatları nasıl hiçe sayılır gibi konularda ki uzmanlıklarından dolayı kendilerini özellikle tebrik ediyorum. Bir de merak ediyorum bu konularla ilgili workshop düzenliyorlar mı? İlgililere,yetkililere bir nevi üst makamlara bizzat duyurulur.

Saygılar diliyorum

Semra PINARLI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder