11 Temmuz 2013 Perşembe

4 Bir Ben Varım

Sınırlarım var benim. Kendimce yarattığım sınırlar, bir de yaratmaya çalışıpta yaratamadıklarım var. Sevdiğim insanlar değer verdiklerim var, bir de değer vermediğim demiyeceğim ama hayatımda artık yeri olmayanlar var çünkü onlara da bir zaman bir değer biçmişim. Yok sayamıyacağım duygularım var. Herkesin olduğu gibi benimde zaaflarım var.

Hayatımdan çıkanlar var, kendi rızalarıyla çıkmak isteyen, engel olmadığım. Çıkmak isteselerde asla çıkaramayacaklarım da var aralarında. Hep içimde bir yerde olacaklar var. Garip bir bağ var onlarla aramda ama zamanın yada hayatın ayrı düşürdüğü anlar var. Yanımda olmasalarda saygımın ve sevgimin sonsuz olduğu insanlar...


İnançlarım var sadece bana ait olan. Kimseye hesabını vermeyeceğim, veremeyeceğim. İnandıklarım olduğu kadar inanmadıklarımda var riyakar gördüğüm düşünceler ve elbette ki benimde hatalarım var ve bazen dindirmekte zorlandığım öfkelerim. Öğrendiğim ve öğrenmekten keyif aldığım şeyler var ama aynı zamanda öğrendiğim için mutsuz olduklarım ama bir şekilde hayatın bana öğrettikleri ve görmezden gelemeyeceğim yaşananlar...

Korkularım var daha çok geceleri ortaya çıkan ama bir onlar kadar cesaretimde var. Birbirleriyle çatışan. Kararsız olduğum kararsızlıklarım var. Olsun varsın dediğim anlar var. Akışına bıraktığım zamanlar...

Hala kendimde ulaşamadığım karanlık noktalarım var. Kendimle çeliştiğim durumlar, doğruyla yanlış arasında kaldığım olaylar. Emin olduklarımda var ve emin olduğum zaman ortaya çıkan inatçılığım var.

Haklısınız belki anarşist bir ruhum var ama bende eminim ki kendimden başka kimseye zararım yok. İnsanın en çok kendine olurmuş zararı zati benim ki öyle bir durum olsa gerek.

Ve tüm bu yaşadıklarım, hatalarım, inandıklarım, korkularım, çelişkilerim, savaştıklarım, öğrendiklerim, tecrübelerim, sevdiklerim, isteklerim ve değerlerimle bir ben varım.

Ve tüm bunlarla yanımda olanlarla ve olmak isteyenlerle varım, olmayanlara korkmayın olmaz bir zararım.

Semra PINARLI




 

4 yorum:

  1. Sevgili Semra Hanım,

    Son 2 yıldır farkinda olmadan hayatıma KELEBEK li objeler, eşyalar, kıyafetler girdi !!! En onemlisi dünya Tatlısı kızım Zeynom... Ve farkeetim ki ina da sürekli papatya ponpon kelebegim diyorum :))
    Yaklaşık 10 ay önce çok sevdiğim işimden ayrıldım , bu kararı da yaklaşık 1.5 yıl düşünerek verdim :((

    Bunları size yazdım çünkü ...

    Kelebek figürü nün ne anlam ifade ettigini " kendim için " düşünür ve internette gezinirken sizin BIR BEN VARIM paylasiminizi okudummm

    Inanin şok gecirdim , neredeyse aynı hisleri yaşayan biri olarak hissettiklerimi bu kadar güzel anlatan kaleme alan birilerinin olmasından. ..

    Size teşekkür etmek istedim, ve izninizle benim için hayatımda önem taşıyan dostlarımla paylaşmak isterimm

    Yüreğinize elinize sağlık..

    Serap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuza geç cevap verdiğim için özür diliyorum öncelikle ama yorumunuzu okumak bana keyif verdi bunun içinde ayrıca teşekkür ediyorum.

      Kendimden bir şeyler aktarabildiysem ve duygularımı size geçirebildiysem ne mutlu bana...

      Kızınızla birlikte keyifli bir haftasonu diliyorum size

      Sevgiler,
      Semra

      Sil
    2. Sizi okudum ve neden beni _duygularımı bu kadar güzel yazdığınızi anladimmmm

      Ben de bir Kova Burcu kadiniyim.. İzmir ve Çeşme hayranligim var :))

      Galatasarayliyim ancak Beşiktaş fanatikligim var..Eşim ve oglumdan dolayi

      Sizinle birgün bir yerlerde umarım yolumuz kesisir :):)

      Sevgiyle kalın ...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil